Gå till innehåll
  • svg_comments atlicons_arrow svg_facebook svg_linkedin svg_mail atlicons_menu svg_playsvg_search atlicons svg_twitter atlicons_facebook_f atlicons_login dlp-lrftag
    Debatt 20 april

    Svar direkt: Vi beklagar

    Arla uppskattar feedback från sina medlemmar, säger Lisa Ehde.

    Detta är ett debattinlägg i ATL, lantbrukets affärstidning. Det betyder att innehållet är skribentens egen uppfattning. Läs mer om ATL:s publicistiska målsättning här!

    FOTO: Oskar Schönning

    Jag beklagar verkligen de problem som Lage Danielsson upplevt. Arlas kvalitetsprogram, Arlagården, är viktigt både för djurvälfärden, konsumenternas förtroende och för bonden.

    Vi jobbar kontinuerligt för att förbättra – inte minst utifrån ett medlemsperspektiv – och uppskattar den feedback som ni ägare ger oss.

    Lisa Ehde,

    chef för Arla Sveriges Member & Agri Commercial

    Tack!

    Ditt debattsvar är nu inskickat.

    Skicka in debattsvar

    Kommentarer

    Genom att kommentera på Atl så godkänner du våra regler.

    Till toppen